Salveaza limba romana!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/

Nu stiu cat de corect scriu eu, dar in mod cert nu folosesc: q,c,k cand nu este cazul, scriu corect. Am inceput sa fac asta de cand am citit un articol la Ariel, m-am simtit cu musca pe caciula si m-am corectat. VORBESTE ROMANESTE!scrie romaneste!

3 Responses to Salveaza limba romana!

  1. Bianca spune:

    m-am gandit si eu la subiectul acesta cu scrisul normal,fara”prescurtarile” precizare de tine;)..dar m-am gandit ca lumea o sa creada ca sunt ciudata,ca am inebunit…sau lucruri de genu..bine,la urma urmei nu conteaza ce crede lumea…cred ca ai dreptate..ar trebui sa scriem cum am fost invatati!!!

  2. Andrei spune:

    cam asa sta treaba , din pacate.
    Avem o limba foarte frumoasa si „greu de invatat” ,asa cum este considerata de straini. Prescurtari gen „q” „OO”
    „u”(in loc de tu) „k” etc. mi se par jalnice , si din ce in ce mai m”oo”lta lume le foloseste. Pe de alta parte , prescuratrile de cuvinte gen „vb” „pt” , nu ma deranjeaza , pentru ca de obicei, cand „vb” si eu pe ymsn le folosesc si nu mi se pare ceva foarte gresit , totusi comunici cu cineva pe internet , nu dai un atestat la gramatica.

  3. valikz spune:

    de multe ori e greu de invatat si pentru romani…nu numai pentru straini 😦

Lasă un răspuns

