Henry si Wannabe

Da, ei sunt[daca nu-i stiti deja] protagonisti videoclipului melodiei intitulata sugestiv „Pe sarma” interpreta de formatia vocal instrumentala Vama[ex vama veche pentru necunoscatori, printre care ma aflu si eu,]. De ce Vama? Pentru ca-i respect, iar pe Tudor Chirila il admir mult, nu stiu de ce… nu prea am ascultat multa muzica de a lor dar tot ce am ascultat mi-a provocat orgasme auditive. Cred ca Tudor e best male voice[de la noi]… nu stiu la cine m-as mai putea gandii, ah, poate si Temisan… Enjoy!

[via]
Later edit: Trailerul video clipului, bonus!

4 Responses to Henry si Wannabe

  1. Carina spune:

    formatia vocal instrumentala =)) Ce tare esti :))

  2. roxana_g spune:

    chirila best male voice? hai serios…asculta mai mult. sincer.

  3. Dragos spune:

    Roxana asta e parerea ta, sunt liber sa ascult si mie m-i se pare Chirila bun.

  4. Bogdan Negrea spune:

    nu stiu cine e cel mai bun solist…mie imi place Tavi de la Implant pentru refuz dar mai mult atunci cand canta cu Blazzaj…:-)

Lasă un răspuns

