Şăd si cujăt

Mi-am dat seama ca tot ce e negru e scump! Am pati-to cu calculatorul. La magazin eram, si aveam 2 posibilitati, sa iau un calculator alb sau unul negru[mentionez ca aveau aceleasi proprieteti interne] Doar ca cel negru[spre uimirea mea] era cu 100 de mii mai mult. De ce mai? Clar ca l-am luat pe cel negru, acuma nu m-i se pare logica decizia deloc.

Si, spre delectarea cititoarelor, o poza care m-a facut sa zambesc, si pe cei care erau dezbracati de mine. Aia nu era o domnisoara foarte urata, ci era un baiat, si pentru incingerea atmosferei aveam nevoie de mai multi „animatori”.
Lasă un răspuns

