Dear diary…

Una din definitile blogului spune ca blogul este un jurnal on-line in care ultimele insemnari sunt in ordine cronologica inversa.
Astazi[cred ca doar astazi o fac constient si oficial] fac din blog un adevarat jurnal.
Deci… astazi 31 martie a fost o zii nu prea reusita din punctul meu de vedere. Pot spune de asemenea ca a fost o zii proasta/neproductiva[ambele]. Aici gandesc ca si Ariel, daca exista zile „proaste”, exista si zile destepte?! Draga de mama a hotorat sa-mi ia modemul, pentru a dedica mai mult timp invatatului[aici ii dau dreptate, dar nu cred ca asta este lucrul cel mai inteligent de facut]==> prin urmare sunt fara internet acasa, si asa voi fii pan vineri, cand imi voi primii modemul. Nu e stres prea mare, din moment ce scriu posturile pe foii la scoala[atunci am ideei] de pe foi le transciu in pc-ul de acasa, le pun pe un stick sau discheta[voi mai folositi?] si le postez din nou de la scoala… Ingenios nu? Imi place blogul meu![macar mie] Chiar daca nu am cititori multi, imi plac ce-i care-i am, sunt toti competenti.
Pe langa lipsa de modem, la crearea unei zii proaste/neproductiva au mai contribuit persoanele de la care ma astept sa fie prietenoase, care in schimb sunt nervoase, sau, mai rau, sunt indiferent, sau cel putin asa lasa impresia[cateodata nu mai inteleg nimica].
Revenind la lucruri mai non-emo: ma intreb cum ar fii sa fiu imbracat pentru o zii ca si un manelist? Dar tot arsenalul: pantaloni stramti, pantofi cu bot ascutit, tricou stramt cu mesaje jenibile[jenant+penibil] gen:de puta madre, gigolo italiano 800$ s.c.l., o tona de gel in cap, si, sa nu uit, lanturi la gat, si-un telefon cu empetrei[cu manele incluse]
In orice caz singur nu o sa fac asta, mai am nevoie de un „tovaras” sau de o „printzesa”
Aloha!
LE: de cateva zile incerca sa termin un joc de solitare cat mai repede… ei bine, acuma un minut, la 21:19, am reusit! 79 de secunde! Nu stiu cat e de bine comparativ cu rezultatele altor jucatori, dar eu sunt multumit de rezultatul meu. GG Dragos!

Lasă un răspuns

