Random post

Despre toate[postul, care este]
Sunt un tip care se consideră glumet, c-un simţ al umorului dezvoltat. Şi nu cred ca doar eu ma consider asa.

[Sunt narcisist]

Mama a avut şi alte opţiuni in afara de Dragoş in ce priveşte numele meu. Le-am aflat acuma ceva timp. Aş fii fost un baiat unic in ce priveste numele. Puteam sa fiu numit Casian, Narcis sau Olimpiu.

O colega mi-a adus aminte de o replica dată de mine intr-o ora de biologie:
Profesoara: Ce formeaza mai multe celule
Eu: Celulita!

Mi-am adus aminte de o balba de-a mea care a facut istorie in clasa:
Ce cur mi udu! in loc de Ce ud mi curu.

Amintiri…

E foarte greu să scrii cu diacritice, le urăsc! Dar înca nu le abandonez, că no, să am si eu blog la standarde europene.

One Response to Random post

  1. AleXxX spune:

    Referitor la balba cu:,,ce cur mi udu” uitate pe blogu meu la ultimu post.;)

Lasă un răspuns

