Balul Absolvenţilor 2008

Şi încă ce bal a fost!

Să începem cu începutul… Deci noi, clasele de a 9-a, am organizat balul absolventilor, normal, pentru absolvenţi. Să nu uităm că şi ei ne-au organizat balul bobocilor. [mulţumesc încă o dată pentru bal]

Tema balului a fost Lumea Basmului [merci Ramona pentru că mi-ai întărit bănuiala] O temă destul de interesantă aş putea spune. Au fost prinţi şi prinţese. Nişte adevăraţi prinţi şi prinţese absolvenţii aceştia.

Tema aceasta a fost aleasă cu o saptămână înainte de bal… şi până ca tema balului să fie aceasta, au fost mai multe teme luate în considerare: spitalul, anii de liceu, hawai, ţiganii. Balul a ieşit super, şi sunt bucuros pentru că în deschiderea balului, nu m-am împiedecat dansând, totul ieşind ca la carte! Ţineţi minte faptul că nu mai dansasem vals până acuma 2 zile.

În jurizare nu m-am băgat, ştiam c-o să fie cu scandal, sau mici certuri. Prefer să nu fac nici un comentariu asupra jurizării.

Per total, a fost super. Am şi scăpat de ore, ne-am distrat, am cimentat unele relaţii de prietenie. M-am distrat cu Naciu şi Creţu cu un balon cu heliu[nu îmi pare rău că l-am furat]

Mi-a plăcut foarte mult să amenajăm sala, să stăm tolăniţi pe colţare şi să nu facem nimica, cănd, de obicei, am fii fost la şcoală. Defapt mi-a plăcut să lenevesc cu colegii.

Dragi colegii mai mari, cei mai mari colegi ai mei, nu vreţi să mai absolviţi odată?

SUCCES LA BACALAUREAT!

Lasă un răspuns

