Do you?

Astăzi am ieşit cu un prieten la fotografiat Oraştia pentru Oraştie.org [pentru secţiune foto]

Plimbare după atâta timp în care n-am mai ieşit deloc pentru că sunt angajat… M-a relaxat mult.

A urlat o babă la mine deoarece credea că-i fotografiez curtea, care era cu porţile deschise. Defapt eu îmi fotografiam liceul, dintr-o alta perspectivă.

Şi nici nu eram la ea în curte, la jumare de metru în faţa porţii. Mă rog. Am fost politicos şi i-am explicat ce vreau să fac, apoi şi ea m-a tratat cu respect şi m-a lăsat să fac poza.
Lasă un răspuns

