Aint I cute?


Sincer acuma, cum v-i se par pozele? Sunt eu în ele, cand eram flăcău tânăr, efectiv cu plete[codiţă]

5 Responses to Aint I cute?

  1. Anonymous spune:

    in prima poza…ai fi tu…da in a doua….neah…aia ai luat-o d p net 🙂

  2. Dragoş spune:

    anonim, daca o gasesti pe net, iti dau ce vrei! daca o gasesti, si daca n’o gasesti… imi dai tu?! Chiar e a mea, si eu sunt, e facuta in curtea bunicamii.[si te rog nu acuza daca nu stii despre ce vorbesti, clar?!]

  3. Anonymous spune:

    Pai am mai vazut poza aia….mi se pare foarte cunoscuta…da nush d c :-?? in fine…whatever…numa tu stii dak esti sau nu in ea 🙂 peace!

  4. Dragoş spune:

    daca ma cunosti anonimule, anunta-ma odata cand vrei sa vii la mine sa-ti arat poza! Oke?!

  5. Anonymous spune:

    ce urat erai !
    nu ca acuma n-ai mai fi …

Lasă un răspuns

