Despre profesionalism

Seara, pornesc calculatorul, încerc să ma conectez la net, nu merge. Sun la relaţi cu clienţi.[btw, au schimbat melodia de la hold line, deja te enerva]

Răspunde un centralist, se prezintă, formalităţi şi alte chestii, şi îmi dă instrucţiuni… Cred că era obişnuit să vorbească cu ţărani, pentru că altcumva nu-mi explic de ce mi-a explicat cum să restartez calculatorul, citez:”dă click pe butonu verde, ăla pe care scrie start, dupaia dă click pe butonu’ roşu, ală primu’, şi dupaia click pe butonu’ verde” am încheiat citatul. Răspunsul meu a fost ceva de genul ”no shit?!”

Cel mai mult m-a distrat când pronunţa enable[îl citea pe litere, româneşte] sau când mi-a spus să dau click pe network manager: ”click pe network …, pe aia cu ‘n’ de la Nicu”.

Puţin mai mult profesionalism, RomTeleCom şi angajaţii dacă se poate!

Anunțuri

2 Responses to Despre profesionalism

  1. Anonymous spune:

    =)))) tare frate…..centralistu’ ala crek avea replicile pe-o hartie…si citea d pe ea la fiecare dude care suna. Foarte profesional, intr-adevar. :))) asta-i Romtelecom-u, romanii,Romania 😦

  2. Gogetit spune:

    :)) poate era exasperat de taranii care in intrebau cum se scrie si s-a hotarat sa se faca inteles:))oricum e tare:))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: