Sick

M-am răcit! Şi e mult mai rău decât îmi închipuiam. Mă gândeam zilele astea că mi-ar prinde bine o răceală, care să ma facă să stau acasă, să am mai mult timp să scriu pe blog, una alta.

Ai grijă ce îţi doreşti, spunea un proverb… am vrut răceală, am răceală. Febră 39. Nu înţeleg, de ce când ai febră ai senzaţia de frig, când temperatura corpului tău este mai ridicată decât cea normală. Deci dacă îţi este mai cald, iţi este frig… ciudat nu?!

Azi mă simt mai bine ca ieri, dar tot n-am mers la şcoală [ nici nu prea regret, că am scăpat de o lucrarea la franceză].

Deci, sunt pe loc repaus, avariat, mă dor toate, parcă aş fi alergat 500 de m garduri…

Lasă un răspuns

