Great Ideea!

Sunt beteag. Foarte, beteag. Atât de beteag încât atunci când tuşesc tusa mea seamănă cu sunetul uni KTM de 250.

Se pare că nici mâine nu voi merge la şcoală. Spre uimirea mea, chiar îmi pare rău, pentru că va trebuii să recuperez tot ce am făcut.

Partea bună a răcelii e că sunt ca şi în vacanţă, doar că mă simt ca dracu de rău. Mintea m-i se odihneşte şi am tot felu’ de ideei, unele chiar geniale. EX:

Se dă următorul şcenariu: eşti american, sua vietnamez şi de lupţi cu americanii, sau vietnamezii. Cum poţi scăpa din luptă teafăr şi să şi măcelăreşti ceva duşmani?

Toată lumea face pe eroul în şcenariile astea. Eu dacă aş fii prins într-o bătălie m-aş preface că-s mort undeva cu spatele pe un copac şi cu puşca în mână. Aş astepta ca duşmanii să treacă şi apoi i-aş kilării de nu s-ar vedea adunaţi!!!

Lasă un răspuns

