Pă tel!

Nu’s, in orash, daca vretzi sha mah gasiti, ma gasitzi pe tel!:-*

Nu mă mai deranjează greşelile, prostia şi dependenţa lor, dar mă enerveză expresia: mă găsiţi pe tel.

Cum pe tel? Ce e tel? Pe telefon? Dar ce faci tu pe telefon?

Sfaturi celor care folosesc sintagme de genu’:

  • dă-te jos de pă tel că poate îl spargi, deoarece sunt 90% şanse să fi o oversiyed pitzi.
  • dacă nu te-ai dat jos de pă tel, l-ai spart. Părinţii no să-ţi cumpere un telefon nou, deci tu te vei dispera… eu ţi-am spus să te dai jos de pă el.
  • fiindcă părinţii tăi nu îţi cumpără telefon, deschizi sertarul telefoanelor abandonate şi îţi iei fosta cărămidă. Şi pentru că tu nu mă vei asculta, tot te vei urca pă tel. Dar să nu uităm că telefonul actual e cărămidă. Pentru că e cărămidă nu cedează la heavy duty pitzi. Drept urmare ve-i cădea de pă tel în nas!

Concluzia? Să nu vă mai găsesc pă tel!

Lasă un răspuns

