Dialog

Voi vorbii de o profesoară care predă la clasa mea, sau cel puţin încearcăm, pentru că nu îi reuşeşte de fiecare dată.

Azi profesoara l-a prins pe un coleg de al meu folosind telefonu mobil în oră. Mai exact asculta muzica, nu tare, dar o asculta. Il ia, se agită puţin ca peştele pe uscat apoi se calmează. Fiind calmă ne spune să facem ce vrem doar în linişte.

Eu, elev cuminte fiind, o întreb dacă am voie să ascult muzică la Ipod. Ea zice da(pot să-mi confirme asta cel puţin 5 colegi) După 5 minute o aud că se răţoieşte la cineva. Cu stupoare mi-am dat seama că la mine se răţoia. Mi-a luat Ipodul din mână înainte ca să îmi dau măcar seama ce se întâmplă.

Profesoara îmi luase ipodul pentru că eu nu sunt diferit faţă de colegul meu de dinainte. Şi eu, calm, frumos, am întreba-to înainte dacă am voie să-l folosesc. Ea a zis că da, deci deaia l-am folosit.

Când i-am spus astea  mi-a spus că nu a înţeles ce am întreba-to şi a răspuns da aşa, la bâză cum ar venii.

Am înebunit aşa încet, cum să zici da pentru că nu ai auzit bine ceva… Dar ştii ce o să fac? Data vitoare când mă întreabă dacă vreau să ies la tablă zic că da. TĂCER. Şi stau în bancă, fără să fac nimica… ba poate colorez ceva. Şi când mă întreabă de ce nu ies la tablă îi spun că nu am auzit întrebarea, şi am răspuns ”Da” doar aşa.

Payback time! Soon enough!

Lasă un răspuns

