Lităl Ivăl

Pot fii foarte diabolic când vreau.

Dădeam dovadă de skils-uri în domeniu de când eram mic. Denisa mi-a reamintit asta.

A scris ea ceva de Pepsi Blue. Mi-am amintit de o proprietate intereseantă a acestei mirifice băuturi. Era albastră! Atât de albastru încât albăstre paharele în care era pus.

Pe lângă proprietatea de colorant mai avea una, una pe care am exploata-to la maxim: semăna cu spirtul. Profidând de o stică goală de spirt şi una plină de pepsi blue, am pus pepsi în sticla de spirt.

În faţa bunicii mele am băut ”spirt”, n-are rost să vă zic cât de speriată a fost, luând în considerare faptul că eu eram foarte curios din fire…

Ivăl kid!

One Response to Lităl Ivăl

  1. calinocea spune:

    tu mi-ai adus aminte de un lichior de curacao, la fel de albastru. pe vremuri am facut un chef cu un buget cam restrans…o plasa plina de lichior dinasta…cateva zile toti participantii la chef am avut limbile albastre 😀

Lasă un răspuns

