Let’s party like in 1099

Acesta a fost sloganul Balului Bobocilor de anul acesta. Voi spune pe scurt toate impresile mele, nu mă lungesc, relatey doar esenţialul.

Let’s party like in 1099 and we did! A fost înghesuială mare şi balul a început mai târziu ca de obicei. Trebuia să am un colţar pentru mine şi câţiva prieteni dar n-am avut şi am stat cu clasa la colţar. Sau mai bine zis clasele la colţar. 2 clase la un colţar de 10-12 persoane. Cât de cretin trebuie să fii ca să crezi că toată lumea va avea loc la un colţar minuscul? Se pare că atâta… Plus de asta au fost şi alte clase care au stat singure la colţar.

Sărind peste asta să vă spun ce am văzut eu din balul propriu zis, probe, participanţi, dansuri, alea alea… Am văzut o .|. Din cauza înghesuielii şi a mulţimii de oameni care formau un zid uman, n-am văzut nimica. Pot spune că am fost dezamagit de asta, chiar vroiam să văd ce au făcut cei de a 12-a.

Pe lângă lipsa locurilor m-au enervat cel mai mult iepuraşii de club. Genu de om care vine la club( ce urăsc să folosc termenul acesta de club…) se îmbeată şi apoi îţi fute ţie toată seara.

Per total, n-a fost cel mai reuşit bal, muzica a fost şi ea cam de kk0, oamenii la fel. Let’s party like in 1099, and we did. Ca nişte tărani medievali ameţiţi de licori bahice.

Off-topic: nici el+el nu m-au putut face mai social.

6 Responses to Let’s party like in 1099

  1. andrei spune:

    si care-i legatura off-topicului cu restul articolului ? sau doar vrei sa ne arati ca ai consumat alcool ?

  2. Alexxx spune:

    ai fost mult mai cu bun simt decat mine…eu am fost mult mai dur in exprimare…un dezastru de bal mai pe scurt:)

  3. lzdragos spune:

    pai prietene( spun prietene cum spune mircea badea, ironic si plin de dispret) off topic e off topic… adica in afara postului, simteam sa spun asta, da, daca ai o problema, scri-o altundeva, nu aici…

  4. andrei spune:

    :)) haha
    te-ai ofensat !
    stiu si eu ce ii ala offtopic .am zis numa asa , ca doar ai promis ca nu te mai ofensezi, dar nu te-ai tinut de promisiune

  5. lzdragos spune:

    si daca zic ca esti idiot de superi!

  6. andrei spune:

    ti se potriveste poza asta , nu gluma

Lasă un răspuns

