Murphy

Legile lui Murphy, strike again.

Aşa de frumos visam azi noapte, nu spun pentru că e personal dar vă garantez că era ceva extrem de frumos. Parcă ajunsesem în Nirvana, atâta de frumos visam.

Destul de previzibil, m-am trezit, fără nici un motiv era linişte, în cameră era cald, era potrivit pentru somn. Desigur că în ciuda eforturilor mele, nu am putut să mai adorm. Şi uite aşa Legile lui Murphy mi-au f***t visele.

Mă gândesc să fac un tag „Legile lui Murphy” având în considerare cât de des scriu de ele.

One Response to Murphy

  1. Unguru` spune:

    Asa am patit si eu azi noapte, numa ca eu visam ca o strangulam pe solista de la Blaxy Zdrente…si asa aiurea m-am trezit fara niciun motiv si dupa aia cred ca am stat vreo 2 ore pana am atitpit

Lasă un răspuns

