Milionar(în euro)

Acesta ar fii scopul marii majorităţi a societăţii, să aibă cât mai mult caşcaval(nu DeLaco). Nici pe mine nu m-ar deranja să fie un milionar.

Azi mă plictiseam şi m-am gândit ce ar trebuii să fac că sa produc o mulţime de bani. Din discuţie iasă loto pentru că sunt slabe şansele. Îmi trebuie o idee care să îmi aducă bani. Şi cred că am găsit soluţia…

Toată lumea inventează ceva, iar acel ceva e revoluţionar, şi pentru că e revoluţionar, multă lume îl doreşte. Eu m-am gândit la ceva inovator, dar şi terifiant în acelaşi timp…

Ştiţi cum sunt roller coasterele alea de urcă încet încet o pantă după care ”cad” foarte repede? Mie deja asta mi se părea banală.

Cum ar fii dacă în varful pănţii vagonul să se oprească, de sub el nişte boxe să scoată nişte sunete metalice, apoi să mergi pe toată lungimea traseului cu spatele?

N-ai avea un maxim de adrenalină?

Lasă un răspuns

