M-am hotarat sa devin prost

„Sa devii ceva mai prost poate fi o idee inteligenta. Sa gandesti mult este, in lumea de azi, un handicap ca oricare altul. Cel putin asa crede Antoine, un tanar de 25 de ani, care sufera de boala ganditului si se simte foarte batran. Drept urmare, isi pune toata inteligenta la bataie ca sa intre si el in categoria reconfortanta a imbecililor fericiti. Intr-o actiune alerta, plina de surprize, veti afla cate neajunsuri aduce inteligenta, la ce e buna prostia si, mai ales, cum poti s-o dobandesti. Cartea ofera satisfactii intelectuale atat oamenilor inteligenti, cat si fericitilor carora experimentul lui Antoine le-a reusit deja.”

Sper că v-am făcut curioşi. O carte foarte bună, în umila mea părere. Mi-a făcut plăcere să o citesc. Merci Fometoc că mi-ai recomandato!

2 Responses to M-am hotarat sa devin prost

  1. andrei spune:

    lejera cartea asta . Tre’ sa facem miscarea aia cu cartile lui Camus 😉

  2. oaiaaia spune:

    ohh… da. Am citit-o acum ceva timp si intradevar foarte usoara de citit, dar in acelasi timp interesanta.
    Inca ma intreb cati sunt cei fericiti carora le-a reusit experimentul?:)

Lasă un răspuns

