N-ai cu cine

…niste tarani!! Cred ca acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine pe colegii mei, pe o parte din ei, nu pe toti, mai exact pe cei din camera alaturata.

In camera mea sunt niste francezi, un cuplu. Cat de bine credeti ca se simt ei cand barbatul vrea sa doarma dar nu poate  pentru ca colegii mei asculta muzica la maxim[si-au adus boxe de acasa] Scuzati-ma, nu asculta muzica, ci manele si alte „opere”.

Imi pare rau de impresia care si-au facu-to acesti francezi de noi… cred ca o sa-mi cer scuze in numele lor.

BTW: Clujul e superb!!! Am facut niste poze extraordinare!

Lasă un răspuns

